div#facebook { position: fixed; right: 10px; top: 10px; width: 32px; }
Na świecie powstają coraz to nowe cywilizacje, upadają stare porządki, tworzy się wszechobecny byt. Lecz są kultury, które przetrwały do dziś, mimo że są zapomniane przez świat, ich szczątki wciąż czekają na odkrycie... Tak jest właśnie z runami, te od wieków nie używane znaki były kiedyś źródłem mocy, dawały siłę i niezwykłe zdolności. Właśnie pojmując tajniki magii niebieskiej, można odczytać prawdziwy sens tych tajemniczych symboli, które są źródłem mocy tego odgałęzienia magii
Merion I
Mag, który osiągnął I merion nie jest w pełni gotowy, aby używać run, dlatego jego umiejętności magiczne są dość ograniczone.
Odczytanie run
Zapamiętanie wszystkich run przez maga jest bardzo skomplikowanym zadaniem, dlatego czarodzieje zajmujący się tą dziedziną magii stworzyli zaklęcie, które wspomaga maksymalnie pamięć używającego. Pozwala ono odczytywać znaki, które mag miał już przed swoimi oczami, ale nie był w stanie ich zapamiętać.
Inkantacja: Ebiz
Merion II
Zaklinanie
Poprzez naznaczenie misternymi runami broni, można maksymalnie zwiększyć szkody przez nią wyrządzone. Każdy znak daje właścicielowi odrębne właściwości bojowe powiązane z jednym żywiołem.
Θ - runa ognia
Σ - runa ziemi
Ψ - runa wody
ζ - runa powietrza
Merion III
"Tarcza najlepszym przyjacielem człowieka" - nie zaprzeczy tym słowom żaden wojownik, któremu chodź raz uratowała ona życie. Chcąc by ochrona człowieka była jeszcze większa magowie stworzyli zespół run odpowiadającym poszczególnym magicznym ochronom, którymi może być zaklęta tarcza.
Θζ - runa ochrony, żywiołem ognia i powietrza
ΣΨ - runa ochrony, żywiołem ziemi i wody
Merion III
Po pewnym czasie mag przestaje być zależny od znaków, bo jego siła zawiera się w słowie.
Piętno
Osoba rzucająca ten czar musi pozyskać krew ofiary, po czym rozlać ją w narysowanym na ziemi kole, klękając nad nim odprawia skomplikowany rytuał polegający na wypowiadaniu inkantacji zaklęcia przez jeden dzień. Osoba dotknięta tym czarem, traci nad sobą panowania i wpada w szał zabijania. Każdą napotkaną na swej drodze istotę musi uśmiercić albo zginie w męczarniach.
Inkantacja: Eti - Agh - Edu
Merion IV
Gniew nieba i ziemi
Mag siłą swojego słowa może wywołać potężną burzę z piorunami lub trzęsienie ziemi, kosztem której zapada w śpiączkę na kilka dni. Użycie tego zaklęcia więcej niż kilka razy na rok kończy się śmiercią.
Inkantacja: Poi - des - am
Piekielna męka
Mag może stworzyć więź pomiędzy swoim umysłem, a ofiary, dzięki czemu pokazuje przeciwnikowi to czego ten najbardziej się boi.
Inkantacja: Ebiz - ina - epo - kl
Merion V
Stopień ten jest przełomowy w życiu każdego maga, wiąże się to z możliwością całkowitego obycia się bez run, w sposób pisany jak i słowny.
Duplikat
Mag za pomocą siły swojej woli może stworzyć replikę swojego ciała, która będzie zachowywać się jak oryginał lecz nie będzie posiadać tych samych zdolności. Kopia tak nie mówi, nie czuje i jest odporna na wszelkiego rodzaju bodźce.
Inkantacja: (brak), mag sam decyduje kiedy użyć tego zaklęcia kierując się jedynie umysłem
Merion VI
Ożywianie materii
Czarodziej może ożywiać posągi i pomniki przedstawiające wizerunki ludzi, które są całkowicie podległe woli rzucającego.
Inkantacja: Ebi - ezo - ex
Merion VII
Runa śmierci
Zaklęcie może być użyte tylko na największym wrogu. Mag poprzez dotyk naznacza osobę runą śmierci Ω, która napiętnowana takim znakiem umiera bardzo długo w męczarniach...
Offline